vineri, 21 noiembrie 2014

Ce mi-am cumparat de Black Friday?

Daca nu ai stiut, azi e Black Friday, iar daca nu stii ce inseamna, iti voi spune acum. Odata pe an, intr-o zi de vineri, apare Black Friday, una dintre cele mai cunoscute zile de reduceri. Da, e vorba de reduceri, reduceri mari si agresive. Majoritatea magazinelor mari au intrat in aceasta hora si ofera reduceri mari la anumite produse, sunt multe magazine care ofera reduceri chiar si de 90%, dar sa nu mai spun, reducerile de 10%-25% sunt cele mai raspandite.

Anul trecut nu stiam ce inseamna Black Friday si nu m-am pregatit cu bani, asa ca, anul acesta am inceput sa imi fac un depozit special pentru aceasta zi de reduceri. Mi-am facut lista cu cateva zile inainte si acum, adica azi, am inceput sa caut produsele din lista. Stiti ce imi place? Toate au fost la reducere, unele aveau reducere mare, altele mici, dar asa ca o nota generala, toate au fost la un pret bun.

Mi-am cumparat cateva parfumuri, o rochita, sandalute pentru la vara, tricouri si desigur multe, multe, multe... carti :) Inca ziua de reduceri nu este gata, eu tot navighez pe unele magazine sa caut ceva interesant, tot caut de cateva ore. Mai am jumatate din bugetul strang in acest an, vreau sa consum tot. Eu zic sa profitati, daca aveti banuti si mai bine, daca nu, neaparat trebuie sa faceti rost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu